joi, 14 aprilie 2011

Hobby-ul meu






Fiecare dintre noi are cate un hobby. Acesta se poate manifesta in diverse moduri. Unii colectioneaza chestii, altii construiesc ceva, repara, compun, imbunatatesc, etc. Mie imi place sa desenez. Si fac asta de cand ma stiu. In general desenez chestii mai fantasy, care imi apar in minte, ori imit realitatea. Imi place mult sa desenez portrete. Ma ajuta sa ma relaxez. In general fac proiecte 3D sau design de pagini web ori logo-uri si carti de vizita. Dar nu e nimic mai placut decat sa schitezi ceea ce-ti trece prin minte ori sa studiezi anatomia corpului uman, care mi se pare ceva fascinant.

Pentru cine este interesat de un portret, adresa mea de mail este claudesaddress@yahoo.com. Trimiteti o poza cat mai clara, eu va trimit desenul scanat. Daca locuiti aproape vi-l pot inmana personal.

Un comentariu: